Telefonas 8 601 66755
Profesionalus kompiuterių meistras SAULIUS
Jums padės - greitai, kokybiškai ir nebrangiai
Sugedo kompiuteris? www.kreipkis.lt
Dažniausiai užduodami klausimai (D. U. K.) - skyrius kuriame rasite
atsakymus į „populiarius“ klausimus, kuriuos užduoda dauguma mano
klientų. Jeigu nerandate Jums reikalingo atsakymo ir/arba norite pateikto
atsakymo daug išsamesnio - skambinkite arba rašykite - mielai atsakysiu.

Ar dirbate savaitgaliais?
Taip, pageidaujantiems galiu atvykti ir savaitgalį, ir švenčiu dienomis, ir nedarbo laiko.

Ar taisymo darbams suteikiama garantija?
Taip, visiems mano atliktiems darbams suteikiama garantija.

Ar būsiu informuotas, jei bus nustatytas kitas gedimas?
Žinoma, vos tik išsiaiškinsiu tikslų kompiuterio ar kito prietaiso gedimą -informuosiu Jus. Radęs papildomų techninių gedimų pasiteirausiu ar norite, kad juos pašalinčiau.

Ar kompiuteryje esantys duomenys išliks po taisymo darbų?
Aš visada stengiuosi išsaugoti visą buvusią informaciją, tačiau patartina prieš kompiuterio remontą pasidaryti atsargines kopijas.

Kaip sužinosiu, kada baigėsi mano kompiuterio remontas?
Aš susisieksiu su Jumis ir informuosiu, kada bus baigti taisymo darbai.

Ar galite atvykti paimti kompiuterį remontui ir po to pristatyti atgal?
Taip, galiu (suderinus laiką iš anksto).

Ar galiu jus rekomenduoti draugui/pažįstamui?
Taip, žinoma.

Aš ne iš Kauno, ar galėčiau atvežti Jums kompiuterį remontui?
Taip, tik prieš tai paskambinkite - suderinsim laiką (nes labai didelis užimtumas).

Kiek laiko užtrunka įrangos remontas?
Remonto darbai priklausomai nuo gedimo gali užtrukti nuo kelių minučių iki kelių dienų.

Ar teikiate paslaugas net tik žmonėms, bet ir įmonėms?
Taip.

Kodėl nerandu man reikiamos kompiuterio remonto paslaugos?
Sąraše pateikiu tik dažniausiai suteikiamų paslaugų kainas. Jei nerandate Jus dominančios paslaugos - susisiekite su manimi.

Kiek laiko saugojami kompiuteriai po suremontavimo?
Palikti remontui kompiuteriai ar kiti prietaisai saugomi ne ilgiau nei 6 mėnesiai po darbų atlikimo ir kliento informavimo. 3 mėn. nemokamai + dar 3 mėn. apmokestintai kaip papildoma paslauga. Jei po šių terminų pabaigos klientas prietaisų neatsiima ir/arba nepavyksta jam jų įteikti (bei neinformuoja manęs) - aš turiu pilną teisę jų ilgiau nebesaugoti. Kliento duomenys ir įranga laikoma beverte, o aš įgyju teisę ją priduoti utilizavimui.

Ar galite pristatyti suremontuotą kompiuterį?
Klientui priklausantys įrenginiai gali būti atvežti, išsiųsti paštu ar kitaip perduoti, jeigu klientas sutinka apmokėti daikto (-ų) siuntimo ir/arba pristatymo išlaidas.